Le Forum US Forum Index
 FAQFAQ Imprimer   SearchSearch   MemberlistMemberlist   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Walferdange 2018

Post new topic   Reply to topic    Le Forum US Forum Index -> Modélisme Ferroviaire -> Général -> Agenda
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Zébu
Mountain
Mountain

Prénom: Vincent
Echelle(s) pratiquée(s): Z, H0m, H0f, Zf, LGB, Nm

PostPosted: Sat 10 Nov 2018 - 19:22    Post subject: Walferdange 2018 Reply with quote

PublicitéSupprimer les publicités ?
Visite aujourd'hui avec Pélican.
Des très très beaux réseaux US.
Il avait son APN !
Alexandre Zelkine
Big Boy
Big Boy

Prénom: Alexandre
Echelle(s) pratiquée(s): Sn3 (1/64)

PostPosted: Sat 10 Nov 2018 - 21:39    Post subject: Walferdange 2018 Reply with quote

Préparons donc le goudron et les plumes, au cas où il aurait raté ses photos, avec son apéenne... Twisted Evil
Post new topic   Reply to topic    Le Forum US Forum Index -> Modélisme Ferroviaire -> Général -> Agenda All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Have own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation
http://us.leforum.eu et Le Forum US - Copyright 2007 to 2015 - Created by Snapper - Managed by Xave06 and Staff Members - Spammed by Alexander Zelkin - Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group